Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

تفاهم‌ نامه همکاری «مشارکت و سرمایه‌ گذاری در حوزه تحول دیجیتال» جهت افزایش بهره‌ وری و هوشمند سازی صنایع مادر کشور و همچنین به کارگیری پلتفرم‌ های فناورانه در حوزه‌ های پترو پالایشی، فلزی - معدنی، سلامت دیجیتال، انرژی، کسب‌ و کارهای نوین مالی ما بین سرمایه‌ گذاری غدیر و شرکت ایرانسل امضاء شد...

تحولی نو در حوزه تحول دیجیتال با مشارکت سرمایه‌ گذاری غدیر و ایرانسل 

بورس24 : تفاهم‌ نامه همکاری «مشارکت و سرمایه‌ گذاری در حوزه تحول دیجیتال» جهت افزایش بهره‌وری و هوشمندسازی صنایع مادر کشور و همچنین بکارگیری پلتفرم‌های فناورانه در حوزه‌های پتروپالایشی، فلزی-معدنی، سلامت دیجیتال، انرژی، کسب‌وکارهای نوین مالی مابین سرمایه‌گذاری غدیر و شرکت ایرانسل امضاء شد.

در این مراسم که با حضور مدیران عامل شرکت  سرمایه گذاری غدیر و شرکت ایرانسل، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره گروه مالی غدیر، مدیرعامل سرمایه گذاری دی و همچنین مدیرعامل ایرانسل لبز و معاونین ‌و مدیران این شرکت برگزار شد، در خصوص ۵ محور همکاری تفاهم شد.

هدف از این تفاهم نامه، توافق برای همکاری بلندمدت در زمینه تحول دیجیتال در صنایع، توسعه کسب و کارهای نوین مالی و نیز نهادسازی مالی است که با توجه با پتانسیل های دو گروه می توان انتظار داشت که در آینده ای نزدیک شاهد رشد و گسترش زنجیره های ارزش علی الخصوص زنجیره ارزش خدمات مالی مبتنی بر فناوری ها و دانش نوین بود.

شرکت‌ های سرمایه‌گذاری غدیر به عنوان هلدینگ چند رشته‌ای توسعه‌ای و دارای مالکیت کنترلی در شرکت‌های حوزه پتروشیمی، پالایشی، معدنی-فلزی، مالی ، سیمانی و فناوری اطلاعات و غیره و شرکت ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور و دارای بروزترین زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی گامی کلیدی جهت گسترش زیست بوم دانش بنیان در کشور برداشتند.

با انعقاد این تفاهم‌نامه فرصتی ارزشمند جهت بهره‌مندی صنایع مادر کشور از زیرساخت‌های ارتباطی، مخابراتی و دیجیتالی فراهم شد. همچنین در این همکاری مشترک زمینه‌های رشد و توسعه اکوسیستم نوآوری کشور از طریق طراحی پلتفرم هوشمند همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در زنجیره ارزش صنایع پتروشیمی، سلامت، معدنی، فلزی، ارتباطات و اطلاعات ایجاد شده است.

یکی از اهداف کلان این تفاهم‌نامه ارائه سرویس‌هایی بر بستر 5G،  مبتنی بر هوش مصنوعی و تحلیل کلان داده جهت تحقق تحول دیجیتال در صنایع مادر کشور است. ایجاد زیرساخت امن، پایدار و روزآمد برای صنایع مادر کشور، توسعه زیرساخت های ارتباطی و تبادل داده‌ها در صنایع پتروپالایشی، فلزی-معدنی و انرژی، ایجاد کسب و کارهای جدید مرتبط با فناوری‌‌های مالی، سرمایه‌گذاری مشترک در استارتاپ‌های حوزه هوش مصنوعی، کلان داده، فینتک، اینترنت اشیا، و همکاری متقابل و هم افزایی در زمینه خلق ارزش و توسعه فناوری‌های نوین در حوزه هوشمندسازی جمله دیگر اهداف این همکاری است.

شرکت سرمایه‌ گذاری دی به عنوان متولی سرمایه گذاری نوآورانه در گروه غدیر  و ایرانسل‌ نبز به عنوان بازوی نوآوری و توسعه پلتفرم‌ های نرم افزاری ایرانسل فرآیند تحقق موارد مطروحه در تفاهم‌ نامه را راهبری و اجرایی خواهند نمود.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24